wikkans.blogg.se

matglad brottarmamma som är egen företagare, idrottar själv och är mån om att mina djur har det bra.. Bor mitt i naturen. Är gift, har fyra barn, två barnbarn, tre hundar, två katter och massor av höns

Härlig morgon

Publicerad 2015-04-05 12:10:16 i Allmänt,

Åh va mysigt med stora frukostar med barn, barnbarn med familjer.. Idag blir sonen 9 å... Det blev såklart mycket ägg, jag och minstingarna har varit ute och matat hönsen och gungat, vilket de uppskattar jättemycket.

Mannen är iväg och spårar med hundarna på kurs och det är hans bästa avkoppling 😊

Emelie min ena dotter har hästar som hon åkt och tagit hand om medan Johanna (min andra dotter) och hennes sambo tapetserar om i vårt sovrum 
Louiselova

Själv myser jag och minstingarna vid tv:n med varsin smoothie och lite leksaker




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Wikkan

Matglad stark envis mamma/mormor som gillar djur

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela