wikkans.blogg.se

matglad brottarmamma som är egen företagare, idrottar själv och är mån om att mina djur har det bra.. Bor mitt i naturen. Är gift, har fyra barn, två barnbarn, tre hundar, två katter och massor av höns

Detta är mitt liv just nu

Publicerad 2017-11-09 07:38:42 i Allmänt,

(null)

Min vardag består av min firma, min familj, hundar och höns och en massa planering och körning. Körning inom arbete, men framförallt till barnens aktiviteter som består av brottning, handboll och fotboll. Eftersom vi bor en bit från allt så är det körningen som gäller. I helgen som gick var jag och dottern i Västerrås där det var brottning och vi bor ju i Skåne så det var en bit att rulla. Men volframen där så glöms det jobbiga bort, eftersom deras idrottsaktiviteter gör mig så himla lugn och glad. Det är det som man ser fram emot. 

Samtidigt här hemma hade sonen målvaktsträning en hel dag och sen handbollscup.  Enda nackdelen är såklart att hemmets sysslor blir lite lidande, men vad gör det om 100 år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Wikkan

Matglad stark envis mamma/mormor som gillar djur

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela