wikkans.blogg.se

matglad brottarmamma som är egen företagare, idrottar själv och är mån om att mina djur har det bra.. Bor mitt i naturen. Är gift, har fyra barn, två barnbarn, tre hundar, två katter och massor av höns

Morgon

Publicerad 2015-04-03 07:43:32 i Allmänt,

Vaknade flera gånger inatt av fullmånen som lyste rätt i ansiktet, när jag väl somnade igen så hade jag glömt ändrat larmet på klockan ringde 6:30, direkt vaknade såklart hundarna och ville gå ut, lika ta att släppa ut dem och sätta igång kaffet
verkar bli en riktigt fin dag idag.. Nu blir det frukost och andra förberedelser innan avfärd till dagens aktiviteter, mina små söta äggläggare ska få komma ut och få sin frukost tex 

En av mina äldsta hönor 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Wikkan

Matglad stark envis mamma/mormor som gillar djur

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela